Änglarna

 
 

morning1

Meddelande från Skaparen.

Denna morgons budskap är avgörande för din förståelse för din nuvarande situation.

Mina söner och döttrar på jorden, jag talar direkt till dig i dag för att uttrycka mina djupaste gratulationer för att nå denna viktiga punkt i din resa, det som du kallar uppstigning.

Du är i en enorm förändring. Du har faktiskt varit i mitten av detta i flera år nu, men du var inte kapabel att se det, och detta kommer nu att förändras snabbt.

Jag, som Skapare, har bestämt resultatet av dessa händelser.

Håll era sinnen fokuserade och lita på processen, så kommer allt att vara bra. Som du ser, fler och fler häpnadsväckande saker händer runt omkring dig.

Var i glädje.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0