25 Maj 2012

Hej bloggen!
Vilket underbart väder! Synd att mamma jobbar till klockan 17 annars skulle vi kunna åka till stranden och sola och kanske bada. Jag måste iallafall gå till H&M idag och köpa ett par eller 2 par shorts till, har bara dem rosa som passar mig, dem andra som jag använde förra året är alldeles för små.





Det var så kul igår, för mamma trodde att hon skulle börja jobba 16 fast hon i själva verket skulle börja halv 2 haha, så dem ringde henne från jobbet och undrade vart hon var nånstans. Sötnos! :)



Mamma ringde Marcin igår och frågade om hon vet vad som har hänt med Pawel, han sa att Pawels mamma har dött. Det var också någon som spred ett rykte att Pawel har gått bort. Vilken idiot!
Nu börjar säkert fästingarna komma fram, bra att jag har satt på ett fästingmedel på lillan.



Dem här brukar dyka upp på somrarna också, därför ska jag undvika att gå med lillan i skogen. Det var en orm som försökte bita henne en gång här i skogen.



Vi kanske ska ställa ut våra grejer på loppis i helgen. Det tar säkert 4 timmar. Mamma vill verkligen bli av med grejerna haha



Puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0