Lördag

Godmorgon! :)



Sitter och dricker kaffe nu och försöker bli piggare :)



Jag har fått jätteont i knäna efter zumban! Det gör ont när jag ska böja mig ner eller sätta mig ner.



Mamma sitter nu med sin nya mobil på soffan och lyssna på musik.



T har fått för sig att städa ugnen.



Jag ska dricka upp mitt kaffe och sen tvätta håret. Jag skippar silverschampot idag för jag vill inte riskera att mitt hår skiftar i blått haha, sen duschar jag på kvällen efter träningen.



Bebisen ligger på soffan och sover så sött just nu. Hon blir ju så trött efter flagylen.



Mami tittade på tv-shop imorse. Hon blev sugen att köpa en träningsmaskin men jag avrådde henne att göra det. Bättre att träna zumba istället och vicka på höfterna :)



Jag kollade om blondinen har öppnat sin blogg igen men den är helt avstängd fortfarande. Undrar om hon öppnar en ny blogg snart? Det borde hon göra, eller?



Ha en trevlig helg nu! :) För det ska jag ha :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0